دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن


شرکت ما هنر را در ارائه پد دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن به مشتریان تسلط داده است. پد لاستیکی با کمک مواد درجه عالی و ابزارهای پیچیده برای پیروی از استانداردهای صنعتی تولید می شود. دامنه ارائه شده به طور گسترده ای در برنامه های مختلف صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به طور گسترده ای در صنایع مختلف خودرو و مکانیکی برای مقاصد مختلف استفاده می شود. محدوده ارائه شده در مراحل مختلف توسط کنترل دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالهای کیفیت به طور کامل بر روی عدم اطمینان در پایان کاربران تست شده است. این محصول به طور گسترده ای توسط مشتریان برای سبک وزن، پایان صاف و نصب ساده مورد ارزیابی قرار گرفته است. ما در میان معامله گران و تهیه کنندگان مطبوعات در معرض کوره قرار می گیریم، دستگاه چاپ گرما مطبوعات که توسط ما دستگاه چاپ تیشرت قیمت می شود، بسیار آسان است تا اثر های دستگاه چاپ تی شرت حرارتیزیبا را ایجاد کنیم. در لیوان ها همه چیز که شما نیاز دارید، دستگاه مطبوعاتی کور، یک چاپگر جوهر افشان و یک لیوان سرامیک مخصوص پوشش داده شده است، پس شما می توانید طرح های تخصصی بر روی لیوان ها را به عنوان هر آرزوی خود ایجاد کنید.ما مشغول ارائه یک گستره وسیع از 6 در 1 مطبوعات حرارت. این محصولات توسط کارشناسان دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالنظارت کارشناسان پرطرفدار مطابق با هنجارهای صنعت در سراسر جهان ساخته شده است. این محصولات به واسطه مقاومت خراشیده و ماهیت محکم آنها توسط مشتریان بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات ما در مشخصات متنوعی که در تقاضای صنعت مطابقت دارند قابل دسترسی است.سازمان ما به طور گسترده ای برای ارائه تی شرت های سنگین و ماشین آلات چاپ کوره قدردانی می شود. برای اطمینان از کیفیت مطلوب، ما این ماشین ها را با استفاده از مواد اولیه و اجزای درجه بالا که از فروشندگان معتبر صنعت تامین می شود، دستگاه چاپ تیشرت قیمت می کنیم. علاوه بر این، با توجه به پارامترهای تعریف شده در صنعت، این دستگاه ها به طور گسترده ای برای عمر طولانی و عملکرد کارآیی آنها مورد قدردانی قرار می گیرند.

انتخاب های شما برای دکوراسیون پوشاک همیشه از چاپ سنتی روی صفحه به چاپ بر روی گلدوزی و دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن، انتقال و در حال حاضر بیش از همیشه چاپ دیجیتال مستقیم به پوشاک (DTG) گسترش می یابد. از زمان آغاز تولید، تعدادی از تولیدکنندگان و مدل های موجود در بازار DTG، با بسیاری از دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالآلات به بازار عرضه شده اند، که در بحث ها و نمایشگاه های تجاری، که تقریبا ناپدید شده اند، شایع بوده است. با این حال، در چند سال گذشته، تعداد کمی از بازیکنانی که بسته را تشکیل می دستگاه چاپ تی شرت حرارتی، به طور مداوم حضور داشتند. مخاطب مورد نظر
در مقایسه این مدل های چاپگر تی شرت، من احساس می کنم دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن است با مخاطبان مورد نظر خود در نظر بگیریم. تمرکز M & R و Kornit همواره در زمینه تولید مغازه ها بوده است در حالیکه اپسون، برادر و کل دیی سعی دارند مخاطبان خود را گسترش دهند تا شامل فروشگاه های پوشاک کوچک و حتی فروشگاه های نشانه و گرافیک باشند که دستگاه چاپ تیشرت قیمت اغلب گردش کار مکمل است.

در مورد اپسون و برادر، آنها با هدف قرار دادن کسب و کارهای مبتنی بر خانه با سهولت استفاده، قدم بعدی را برداشته اند. این بدان معنا نیست که F2000 و GT-381 نمیتوانند تولید را اداره کنند، زیرا هر دو قادر به انجام تغییرات منظم در مغازه های تولید می باشند.
نگهداری
بهترین چاپگر مستقیم به لباس
تعمیر و نگهداری معمولا یکی از اولین سوالات کاربران بالقوه ماشین آلات تی شرت است و در این راستا اپسون و M-Link-X بالاترین امتیاز را با هزینه بسیار دستگاه چاپ تیشرت قیمت اپسون (30 دلار در ماه) و حداقل زمان (< 5 دقیقه)، و حداقل زمان M-Link-X (کمتر از 10 دقیقه) - به ویژه در مقایسه با خروجی آن. M2 Col-Desi از سرهای چاپی قدیمی Epson استفاده می کند و Burn Cornit's Pre-Treatment (عامل اتصال دهنده) در دستگاه چاپ تی شرت است که طی یک یا دو هفته در تعمیر و نگهداری به خوبی اجرا خواهد شد. بازیابی رنگ سفید برادر - گرچه نسبتا آسان - دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالوقت گیر است. و حتی اگر جوهر را در خط کورنیت ندیده باشید، هزینه نگهداری هنوز یک عامل است.