وقت سفارت اتریش

امروزه افراد زیادی هستند که در دریافت وقت سفارت اتریش فوری، جهت انجام امورات مورد نظر خود دچار مشکل می شوند. در اینجا ضمن معرفی کشور اتریش، فعالیت هایی که در شعبه ی سفارت این کشور در داخل ایران انجام می شود را بررسی می کنیم. علاوه بر این مدارک مورد نیاز جهت ارائه در وقت سفارت لیست می گردد و راه های دسترسی سریع به مکان سفارت اتریش و دریافت وقت سفارت فوری نیز بیان می گردد. امیدواریم تا یک راهنمای خوب جهت نیازمندان به دریافت وقت سفارت در اختیار آنها قرار گیرد و هر چه سریعتر بتوانند وقت سفارت کشور اتریش خود را بدون مشکل هماهنگ کنند.

کشور اتریش

درباره کشور اتریش

اتریش از لحاظ جغرافیای جزء کشورهای اروپای مرکزی دسته بندی می گردد. این کشور به دریاهای آزاد راه نداشته و در میان همسایگان شمالی یعنی جمهوری چک و کشور آلمان و همچنین همسایگان جنوبی، شرقی و غربی خود که به ترتیب اسلوونی و ایتالیا – مجارستان و اسلوونی – لیختنشتاین و سوئیس می باشد محصور است.

پایتخت این کشور شهر بزرگ وین است. وین اتریش یکی از شهرهای مطرح اروپا می باشد و مقصد اکثر توریست هایی است که با تور اروپای مرکزی به مسافرت اروپا می روند. از لحاظ تاریخی، این کشور قدیمی اروپای مرکزی را نوریکوم می شناسند. و در بازه ی طولانی از تاریخ خود در اختیار رومیان قرار داشته است. مردم در اتریش اکثراً به زبان آلمانی صحبت می کنند.

نظام حکومتی در این کشور نیز جزء جمهوری پارلمانی فدرال تقسیم بندی می گردد. کوه های آلپ بخش اعظمی از این کشور که تقریباً مساحتی در حدود شصت درصد آن می باشد را پوشانده است. هر ساله علاقه مندان به اسکی در کوه های آلپ، هدف از هماهنگی وقت سفارت را همین مسئله می دانند. زیرا مسابقات و جشنواره های زیادی در این کشور برگزار می گردد و اتریش یک کشور زیبا جهت سفر با تورهای تفریحی اروپای مرکزی است. فعالیت های اقتصادی و حتی علمی – آموزشی به مانند گذراندن دوره ی تحصیلی در کشور اتریش از موارد دیگری می باشد که به گرفتن وقت سفارت اتریش نیاز دارد.

معرفی کشور اتریش

سفارت اتریش در تهران

اگر فردی بخواهد بصورت حضوری مراحل دریافت وقت سفارت اتریش را انجام دهد، لازم است چندین مرتبه به محل این سفارت در تهران مراجعه کند و یا اینکه از طریق تلفن و ایمیل با کنسولگری مکاتبه انجام دهد. این روش چون زمان بر و مقداری پر هزینه می باشد، معمولاً توصیه نمی گردد. با این حال اگر به دنبال یافتن پاسخ این سؤالات هستید که مکان سفارت اتریش در تهران کجاست و راه های دسترسی به آن چگونه است در ادامه با ما همراه باشید.

سفارت اتریش در نیاوران تهران قرار دارد، با سپری کردن مسیر خیابان شهید باهنر و رسیدن به خیابان مقدسی لازم است به خیابان محمود احمدی زمانی رفته و کوچه میرولی را پیدا کنید. پلاک 6-8 مقصد شما می باشد. ساعت کار سفارت اتریش در تهران یکشنبه تا پنج شنبه ی هر هفته و از ساعت نه صبح تا دوازده ظهر و عصرها از ساعت سیزده و سی دقیقه تا پانزده می باشد. البته باید توجه داشت بخش کنسولی فقط شیفت صبح فعال است.

اطلاعات لازم در مورد سفارت اتریش در تهران

دریافت وقت سفارت اتریش

در جواب این سؤال باید پاسخ داد، خیر دریافت وقت سفارت راه های دیگری نیز دارد. امروزه مؤسسات و آژانس های زیادی تأسیس شده اند که با دریافت هزینه و دستمزدی مشخص، وقت را برای افراد رزرو می کنند. تنها کافی است متقاضیان مدارک خود را به این مراکز تحویل دهند و در وقتی که توسط آنها اطلاع رسانی می شود جهت انجام امورات خود به سفارت مراجعه کنند.

دریافت وقت سفارت اتریش با مراجعه حضور

مراحل دریافت وقت سفارت اتریش

امروزه گرفتن وقت سفارت بسیار راحت تر از قبل شده است. در گذشته نیاز بود افراد جهت گرفتن وقت نه تنها کشور اتریش بلکه جهت هر کشور دیگر، تمام مراحل را بصورت حضوری انجام دهند و وقت و هزینه ی زیادی صرف می گردید. در حال حاضر از طریق سایت های زیادی که با هدف کمک به نیازمندان خدمات سفرهای اروپایی پایه گذاری شده اند، در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی شده است.

اصولاً پروسه هماهنگ کردن وقت سفارت اتریش از طریق سایت های اینترنتی در طی چهار مرحله تقسیم بندی می گردد. مرحله ی اول دریافت فرم و پر کردن اطلاعات درخواستی درون آن و ارسال درخواست وقت سفارت از کشور اتریش توسط فرد به سایت ارائه دهنده‌ی خدمات. دریافت تأییدیه وقت مصاحبه ی سفارت توسط مدیر سایت، مرحله ی دوم فرآیند می باشد. پس از دریافت تائید لازم است در گام سوم هزینه ی وقت سفارت توسط فرد متقاضی واریز گردد و در مرحله ی آخر نیز توسط مدیر سایت و یا مسئول هماهنگی وقت تعیین شده پس از هماهنگی های لازم با کنسول گری برای فرد ارسال می گردد.

مراحل دریافت وقت سفارت اتریش

دریافت وقت سفارت اتریش برای انواع ویزاها

اصلی ترین نیاز امروز جهت تعیین وقت سفارت کشور اتریش، دریافت ویزای این کشور است. جهت دریافت ویزای اتریش یک نکته ی اساسی وجود دارد و آن تعیین وقت قبلی و هماهنگ کردن با مسئول مربوطه در کنسول گری این کشور می باشد. باید دقت داشت ویزای اتریش نیز شامل مجموعه تعریف های گوناگون ویزا در کشور است. یعنی دریافت کنندگان ویزای اقامت،‌کار و یا سفرهای دارای دعوتنامه و تفریحی به اتریش، باید مراحل دریافت وقت سفارت اتریش با هزینه های مختلفی را سپری کنند.

به طور خلاصه دریافت ویزای توریستی اتریش، دریافت ویزای سفارت اتریش جهت سفرها و فعالیت های دانشجویی و ویزا برای فعالان اقتصادی جهت سفرهای تجاری از عمده درخواست های امروزی جهت دریافت وقت سفارت است. در تعریف عام دریافت وقت سفارت نیز هر کدام از این نوع ویزاها به عنوان پسوند دریافت وقت استفاده می شود. نکته ای که در این میان دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد این است که مدارک مورد نیاز برای هر یک از فعالیت های فوق کاملاً متفاوت می باشد، لذا قبل از هر نوع اقدام باید در این باره کسب اطلاعات کافی انجام داد.

دریافت وقت سفارت اتریش برای انواع ویزاها

تعیین وقت سفارت اتریش جهت ویزای توریستی

قبل از هر چیز باید به این مسئله توجه داشت که مدارک ارائه شده به سفارت اتریش جهت انجام اموراتی همانند تعیین وقت سفارت اتریش باید به زبان آلمانی ترجمه گردد. در موارد خاص ممکن است مدارک متفاوتی از افراد مختلف دریافت گردد. در واقع این یک رویه ی معمول می باشد که سفارت اتریش از افراد با شرایط خاص مدارکی اضافه بر روند عادی بخواهد و مسئله ی غیرمعمولی نیست.

افرادی که قصد مسافرت توریستی به اتریش دارند، در درخواست تعیین وقت سفارت معمولاً به دنبال اوکی کردن ویزای توریستی اتریش می باشند. معمولاً ویزاهایی که برای سفر تفریحی به اتریش صادر می گردد، دارای محدودیت زمانی در حدود یک ماه است. به طور طبیعی پیش از اتمام زمان تعیین شده فرد باید این کشور را ترک کند. اگر فردی هستید که متقاضی شرکت در تور اتریش، جهت اخذ ویزای توریستی اتریش می باشید، لازم است مدارک خاصی به همراه داشته باشید.

مدارک لازم جهت ویزای توریستی اتریش

جهت دریافت ویزای توریستی اتریش، گام اول تعیین وقت مصاحبه می باشد. در گام های بعد لازم است فرمی که درخواست در آن ثبت می گردد برای تک تک افراد خانواده پر گردد. این نکته فراموش نگردد که همه چیز باید به زبان آلمانی نوشته شود و در وقت سفارت اتریش به مسئول مربوطه تحویل داده شود. معمولاً دو عدد عکس جدید با اندازه ی سه و نیم در چهار و نیم سانتی متر خواسته می شود.

پاسپورت دارای اعتبار هم باید همراه فرد متقاضی باشد. منظور این است که پاسپورت یا گذرنامه در کمتر از ده سال قبل برای فرد صادر شده باشد و ۳ ماه به بالاتر از مدت زمان ویزا اعتبار باقی مانده باشد. در تجربه هایی که به دست آمده، حداقل دو صفحه ی خالی یا آزاد پاسپورت باید موجود باشد. از گذرنامه و یا احیاناً ویزاهای قبلی باید کپی به همراه داشت. باید مدرکی در مورد شغل خود ارائه کرد که درآمد فرد نیز درون آن ثبت شده است. بیمه نامه اعتبار دار، مدارکی در مورد محل اقامت یا هتل رزرو شده، مدرکی که زمان و بلیط سفر به اتریش درون آن قید شده باشد و … از جمله مدارک لازم دیگر است. لذا قبل از تعیین زمان وقت سفارت اتریش مدارک لازم را آماده کنید تا دچار کمبود زمان نگردید.

تعیین وقت سفارت اتریش جهت ویزای توریستی

تعیین وقت سفارت اتریش برای ویزای تجاری

کشور اتریش برای بعضی از افراد منحصراً جایی برای تفریح نیست و تعیین وقت سفارت اتریش را برای دریافت ویزای تجاری اتریش لازم دارند.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای تجاری اتریش

بجز مدارک معمولی که بیان شد، لازم است فرد دعوتنامه از جایی که قصد سفر به آنجا را دارد، یک عدد کپی از حساب بانکی دارای مهر معتبر، مدرکی در مورد میزان حقوق دریافتی توسط فرد همانند فیش حقوقی  به همراه یک برگ گواهی اشتغال به کار در شرکت یا موسسه  باید ارائه گردد. در صورت درخواست مسئول مربوطه لازم است سند ملکی و گواهی ثبت شرکت یا اصل پروانه کسب و مطب فرد در زمان وقت مصاحبه نیز به همراه داشت. متقاضیان تعیین وقت سفارت اتریش فوری که بیشتر در این زمینه فعالیت دارند باید با مشاورین قبل از هر اقدامی مشورت کنند تا راحت تر بتوانند به مقصود خود برسند.

تعیین وقت سفارت اتریش برای ویزای تجاری

تعیین وقت سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی

دانشجویان متقاضی وقت سفارت اتریش، به دو دسته تقسیم می گردند. دانشجویانی که به دنبال گذراندن یک دوره ی تحصیلی در اتریش هستند و دانشجویانی که به دنبال گذراندن فرصت مطالعاتی کوتاه مدت در این کشور می باشند. تجربیات دانشجویان نشان داده است کشور اتریش مکان مناسبی جهت گذراندن هر دو دوره ی بیان شده می باشد.

مدارک لازم دریافت ویزای تحصیلی

تعیین وقت سفارت اتریش در این زمینه معمولاً برای اخذ ویزای دانشجویی اتریش می باشد. دانشجو باید در ابتدا درخواست روادید دهد. این پروسه معمولاً چندین ماه به طول می انجامد. مدارک ابتدایی لازم در هنگام وقت تعین شده معمولاً به مانند مدارک درخواست ویزای سفر توریستی اتریش است. با این تفاوت که مدت اعتبار گذرنامه باید بیش از ۶ ماه باشد. یک تعهد مالی بسته به نوع دانشگاه با میزان تقریبی ده هزار یورو لازم است. باید گردش سه ماه آخر حساب دانشجو نیز تهیه گردد. مدرک اصل و همچنین یک نسخه کپی از دعوت نامه ی دانشگاه مربوطه در اتریش مورد بعدی خواسته شده است. قبل از تعیین وقت سفارت از کشور اتریش باید برگ سوء پیشینه برای دانشجو صادر گردد که مراجع معتبر مانند وزارت امور خارجه و سفارت اتریش آن را تائید کنند و …

تعیین وقت سفارت اتریش برای ویزای تحصیلی

اتریش جزء کشورهای حوزه ی ویزای شینگن

کشورهای حوزه ی شینگن بخش عمده ای از کشورهای اروپا می باشند که اتریش نیز یکی از آنهاست. اگر درخواست وقت سفارت اتریش برای فرد دارای ویزای شینگن می باشد، لازم است از قبل اطلاعاتی درباره ی چگونگی روند جمع آوری کند.

دریافت وقت سفارت اتریش فوری

اگر فردی متقاضی در زمینه ی دریافت وقت سفر به کشور اروپایی و مخصوصاً کشور اتریش هستید و در پی یافتن یک راه ساده جهت رزرو وقت سفارت اتریش می باشید، لازم است با به کار بردن حساسیت خاصی این موضوع را در اینترنت جست و جو کنید. یک موسسه و یا آژانس معتبر خدمات دهنده درباره ی وقت سفارت کشور اتریش حتماً باید دارای شناسنامه ی کاری معتبر باشد و از نماد اعتماد الکترونیکی در سایت خود استفاده کرده باشد.

آژانس ارائه دهنده ی خدمات درباره ی وقت سفارت باید با تعیین دقیق بازه ی زمانی جهت فعالیت خود از نرخ های منصوب در این زمینه پیروی کند. در واقع نرخ کاری مشخصی در این زمینه وجود دارد. بارها دیده شده است، سایت های زیادی با تبلیغ دریافت وقت سفارت فوری اتریش و یا خرید وقت سفارت از افراد تازه وارد کلاهبرداری کرده اند. لذا در زمینه ی انتخاب آژانس مورد نظر باید دقت فراوانی کرد.

در حال حاضر مؤسسات معتبری در زمینه ی تور اتریش و تورهای اروپایی از جمله تور اتریش خدمات دهی می کنند. همچنین برای افرادی که قصد استفاده از تور اتریش را نداشته و بصورت انفرادی قصد سفر به اتریش دارند خدمات دریافت وقت سفارت جداگانه و به صرفه ای ارائه می دهند. در کل با گسترش امکانات و ارتباطات های نوین که امروزه به وجود آمده است، واقعاً دریافت وقت سفارت کشور اتریش یک رویا نبوده و واقعیت دارد، تنها باید آژانس مطمئن یافته شود.

دریافت وقت سفارت اتریش فوری

هزینه ی تعیین وقت سفارت اتریش

تعیین وقت سفارت که توسط مراکز و مؤسسات گوناگون انجام می شود بسته به فوریت کار هزینه های متفاوتی دارد. به طور طبیعی هزینه ی وقت سفارت فوری اتریش به مراتب بیشتر از موارد غیر فوری می باشد. باید به این نکته توجه داشت که در اکثر سایت های اینترنتی، قیمت هایی که بیان می گردد جهت اخذ ویزای اتریش بیان شده اند. با توجه به نرخ کاری متفاوت مؤسسات و سایت ها بهتر است از مشاورین این حوزه کمک گرفته شود.

هزینه ی تعیین وقت سفارت اتریش

توصیه‌های امنیتی در زمینه ی دریافت وقت سفارت

به طور مجدد باید توجه داشت که تعیین وقت سفارت اتریش فوری و همچنین خرید و فروش این زمان باعث شده است، دلال هایی در بازار به وجود آیند. قبل از هرگونه اقدام به خوبی تحقیقات لازم را انجام دهید.