نصب روشویی و شیرآلات


خدمات نصب روشویی و شیرآلات در تهران | انجام سرویس نصب روشویی و شیرآلات در شمال ، جنوب و مرکز تهران | تیم نصب روشویی و شیرآلات درمحل

تیم تهران دیبا آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی در زمینه نصب روشویی و شیرآلات می باشد. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید: 09128477169

نصب روشویی و شیرآلات

شیرآلات همان قطع کننده ها هستند که در انتهای لوله های آب نصب می شوند که عمل قطع و وصل کردن و تنظیم جریان آب و ترکیب آب سرد و گرم را به عهده دارند.
کارکرد اصلی شیرآب توزیع آب داغ و سرد است. که علاوه بر آن ، شیر آب نقش مهمی در تعیین سبک طراحی آشپزخانه ، حمام ، توالت و… دارد.

انواع شیرالات عبارتند از: ساده، کلاسیک، اهرمی، چشمی و …. که طریقه نصب همه اینها به یک شکل می باشد البته شاید بعضی ها از اجزای بیشتری تشکیل شده باشند.جنس تمامی شیرالات از آلیاژهای برنج یا سرب خشک می باشد که تنها روکش آنهاست که تفاوت دارد از بین این دو جنس برنج بهتر و قیمتش هم گرانتر است چون سرب بعد از مدتی دچار خوردگی می شود.اما تولید کنندگان مختلف تا حد امکان از سرب استفاده می کنند تا هزینه خود را کاهش دهند.
برنج، برنز، مس و استیل روکش هایی هستند که کاربرد بیشتری دارند بهترین آنها استیل استنلس اصل می باشد چون هم مقاومت بهتری در برابر پوسیدگی دارد و هم به خاطر ظاهرش کمتر لکه آب را نشان می دهد.بقیه موارد هم مثل مس و برنز بعد از مدتی استفاده کردن احتیاج به آبکاری دارند.

گروه تهران دیبا برای نصب انواع شیرالات به صورت زیر عمل می کنند:

نصب شیرالات بر روی دیوار:
برای نصب شیرالات دیواری ابتدا شیر و جای مورد نظر را تمییز می کنیم. دو عدد لنگی داریم که طرف های کوچک آن را تفلون میپیچیم و هر دو لنگی را روی دیوار نصب می کنیم البته هنگام بستن شیرها را روی لنگی ها قرار می دهیم تا از فاصله اطمینان پیدا کنیم.بعد پولکی ها را با دست میبندیم و بعد واشر را کف شیر قرار می دهیم و در آخر شیر را با استفاده از آچار فرانسه بر روی لنگی ها می بندیم.

نصب شیرالات بر روی سینک:
ابتدا مانند بالا شیرالات و جایی که قرار است شیر نصب شود را تمییز می کنیم. در محل مورد نظر یک حفره ایجاد میکنیم و واشر مخصوص آب بندی را روی محل مورد نظر دور حفره قرار می دهیم و سپس شیر را برداشته و ابتدا شلنگ های آب متصل به شیر را از حفره عبور می دهیم و بعد شیر را روی واشر قرار می دهیم وبا استفاده از بست ها شیر را از زیر به سینک متصل می کنیم و از بالا چک می کنیم تا مطمئن شویم در جای مورد نظر قرار گرفته و لق نیست شلنگ های آب سرد و گرم را به شیر متصل میکنیم و با آچار فرانسه سفت می کنیم.

نکته:برای نصب شیرالات بر روی سینک به هیچ عنوان از نوار تفلون به جای واشر برای آب بندی استفاده نکنید.

از خدمات گروه تهران دیبا نصب شیرالات ساختمانی می باشد برای اجرا و یا بازدید از پروژه خود می توانید با ما تماس بگیرید.