تور دوبلین

آیا می دانید تور دوبلین شامل طرح های تخفیف می شود؟ دوبلین از دسته شهرهای بسیار پرجمعیت و عالی در ایرلند محسوب می شود که از مقصدهای گردشگری بسیار ایده آل برای ایرانیان و سراسر جهان است. جاذبه های تاریخی و زیبایی های طبیعی این شهر سبب شده است که افراد مختلف علاقمند به انتخاب آن شوند. زیرساخت های بسیار عالی برای این شهر در نظر گرفته شده است. امروز قصد داریم دوبلین را به طور دقیق مورد بررسی قرار بدهیم. در نظر داشته باشید که شما می توانید بهترین خاطرات را در سفر با دوبلین برای خود و خانواده خود فراهم سازید. اینطور که مشخص شده است شرایط و هزینه دوبلین بسیار عالی و مناسب است با ما همراه باشید.

راهنمای سفر به شهر دوبلین

دوبلین شهری است که شب های آن زیباتر از روز است به طور کلی در این شهر عموم افراد شب زنده دار هستند، خیابان های شهر در طول شب بسیار شلوغ است و همینطور انواع جشن ها و فستیوال های موجود نیز در طول شب برگزار می شود. در نظر داشته باشید که موسیقی های خیابانی در این شهر بسیار عالی و بی نظیر است و اینطور که مشخص است دوبلین به دلیل وجود این شب زنده داری ها بسیار رواج دارد. تور دوبلین به نسبت گران است و این موضوع به دلیل بالا بودن قیمت هتل های این شهر و همین طور شرایط زندگی در این شهر است. در نظر داشته باشید که زیبایی شهر آن قدر زیاد است که قطعا ازرشش را دارد تور دوبلین را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که عموما تور تفریحی دوبلین در فصل های خاصی از سال دارای یک سری از طرح های تخفیف است. اینطور که مشخص شده است همیشه درجه بندی های مناسبی برای تور ارزان قیمت دوبلین در نظر گرفته می شود که می تواند انتخاب را راحت تر کند.

راهنمای سفر به شهر دوبلین

وضعیت آب و هوایی شهر دوبلین

یکی از دلایلی که سبب شده است افراد به سراغ تور دوبلین بروند آب و هوای ملایم آن است. در نظر داشته باشید که فصل تابستان این شهر به ندرت سوزان است و گرمای حاکم بر جو به هیچ عنوان آزار دهنده نخواهد بود. از سمت دیگر زمستان های شهر نیز با هوایی نسبتا خنک همراه بوده و این موضوع از گزینه های بسیار مناسب محسوب می شود. البته شاید در بعضی از زمان ها در فصل زمستان شاهد بارش برف های بسیار محدود باشیم. پاییز دوبلین اغلب با بادهای شدید همراه است اما دمای هوا انقدرها که فکرش را کنید سرد نخواهد بود. در نظر داشته باشید که وجود بارش باران های نم نم در فصل های پاییز و زمستان از مسایل طبیعی در تور دوبلین محسوب می شود. هرچقدر از بهارهای دوبلین بگوییم کم است، شهر آنقدر زیباست که گویی در بهشت قدم می زنید بیشترین جشن ها در فصل بهار دیده می شود و البته از نظر هزینه ها تور توریستی دوبلین در فصل بهار گرانتر از سایر فصل ها خواهد بود. در نظر داشته باشید که بهار عموما بهترین گزینه برای عکاسان محسوب می شود و می توانند بهترین تصاویر را از خود به جای بگذارند.

فرهنگ و زبان مردم شهر دوبلین

مردمان این شهر بسیار مهربان و مهمان نواز هستند. انها بسیار شاد هستند و در این شهر بسیار کم غم و غصه دیده می شود. از دید این افراد زندگی بسیار کوتاه است و بهتر است که در تمامی زمان ها بخندیم. در نظر داشته باشید که بهتر است در طول صحبت با مردمان دوبلین لبخند به لب داشته باشید. اینطور که مشخص شده است اغلب افراد در این شهر علاقمند به غذاهای محلی هستند و شاید کمتر دیده شود که رستوران ها بین المللی شهر از بومی ها پر شود و بیشتر مسافران ترجیح می دهند که از رستوران های محلی هم استفاده کنند. زبان رسمی مردم ایرلندی است اما حدود چهل درصد از مردمان این شهر به زبان انگلیسی صحبت می کنند. درنظرداشته باشید که اگر زبان بلد نباشید باز هم ارتباط گرفتن با مردمام دوبلین کار دشواری نیست. کافیست خوش اخلاق باشید. به طور کلی رانندگی در این شهر از مسایل مهم محسوب می شود و خوشبختانه سمت رانندگی در این شهر همانند ایران سمت چپ است. واحد پول در دوبلین یورو اعلام شده است و قطعا بهتر است که باخود پول نقد به همراه داشته باشید. در نظر بگیرید که همیشه در تور دوبلین یک سری امکانات راهنماگر برای افراد فراهم خواهد شد.

فرهنگ و زبان مردم شهر دوبلین

اطلاعات پرواز و فرودگاه دوبلین

در دوبلین یک فرودگاه بین المللی بسیار بزرگ قرار دارد. این فرودگاه دارای دو پایانه بسیار بزرگ است. خوشبختانه پرواز تهران دوبلین به صورت هفتگی موجود است و در دسته پروازهای مستقیم قرار می گیرد. پروازهای روزانه از دوبلین به ایرلند و از ایرلند به تهران نیز در قالب غیر مستقیم به صورت روزانه دیده می شود.

بهترین زمان سفر با تور دوبلین

اگر می خواهید بهترین زمان برای سفر با تور دوبلین را انتخاب کنید بهتر است که این موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید. از خود سوال کنید که آیا آب و هوا برای شما در وهله اول الویت دارد؟ اگر پاسختان مثبت بود که فصل بهار و تابستان می تواند انتخاب خوبی برای شما محسوب شود و به نوعی از باران های ریز نیز در امان هستید. در صورتی که قصد دارید سفر ارزانتری داشته باشید به جرات باید گفت که دور فصل بهار را خط بکشید، حتی اگر طرح های تخفیف نیز وجود داشته باشد باز هم  هزینه ها بسیار بالا خواهد بود. از طرفی می دانیم که این شهر مشهور به شب زنده داری است و این موضوع سبب می شود که جشن های شبانه بسیار عالی در شهر برگزار شود در صورتی که قصد دارید به این فستیوال ها برسید باید بین فصل بهار و تابستان یک گزینه را انتخاب کنید. البته فصل زمستان نیز از دسته فصل هایی است که یک سرگرمی های زمستانی داشته و برای افرادی که علاقمند به ورزش های یخی هستید بهترین گزینه محسوب می شود.

به طور کلی تور دوبلین در فصل های بهار و تابستان بسیار شلوغ و پر مسافر است. از طرفی قیمت تور دوبلین در فصل زمستان بسیار کاهش خواهد یافت و اگر اهل سفر هستید و با کمی سرما مشکلی ندارید بهترین فصل برای شما زمستان است. در نظر داشته باشید که تعرفه هایی که برای تور وریستی دوبلین در نظر گرفته می شود اغلب تغییر می کند و هرگز نمی تواند قیمت ثابتی در این مسیر مشاهده کرد. اگر تور ارزان قیمت دوبلین به صورت اینترنتی رزرو شود بسیار راحت تر می توانید از طرح های تخفیف بهرمند شوید.

بهترین جاذبه های دیدنی  و تفریحی تور دوبلین

در تور دوبلین باید بتوانید از مشهورترین جاذبه های دیدنی بازدید کنید، شما به شهر شادی سفر کرده اید و قطعا بازدید از مکان های دیدنی از ضروریات سفر ما محسوب می شود.

قلعه دوبلین

قلعه دوبلین از بهترین قلعه هایی است که می توانید مورد بازدید قرار دهید. در نظر داشته باشید که این قلعه در زمینی بسیار بزرگ دایر شده است و دارای دو موزه، سه کافه و یک مرکز کنفرانس بسیار بزرگ است. اینطور که مشخص است در این محوطه دو باغ بسیار بزرگ قرار دارد که شما می توانید در آن استراحت کنید. درون قلعه دارای اتاق های بسیار متعددی است که هر یک با هدف خاصی طراحی شده اند. البته شاید بازدید از این قلعه در تاریکی شب کمی نگران کننده به نظر برسد. دیدنی های تاریخی بسیار عالی در این قلعه وجود دارد که عاشقان تاریخ از آن بسیار لذت خواهند برد. افرادی که به دنبال آرامش و سکوت هستند می توانند در این فضای زیبا لحظات بسیار عالی برای خود فراهم سازند. آنچه در ذهن افراد در خصوص تور توریستی دوبلین وجود دارد با گشت و گذار در قلعه تحقق خواهد یافت.

قلعه دوبلین

خیابان کانل در تور دوبلین

در تور  تفریحی دوبلین اولین گزینه ای که باید مورد بازدید قرار بگیرد خیابان کانل است. بازدید از این خیابان بسیار جالب خواهد بود دو سمت این خیابان یک سری بناهای بسیار زیبا دیده می شود که دارای معماری های بسیار ویژه ای هستند از طرفی اینطور که مشخص شده است گالری های هنری بسیار زیبایی در این خیابان وجود دارد که بازدید از آن بسیار شگفت انگیز است عاشقان هنر از بازدید این خیابان بسیار لذت خواهند برد. در بخشی از خبایان یک سری مغازه ها وجود دارند که دارای رنگ بندی های خاصی هستند و قطعا از دسته تجربه های تکرار نشدنی محسوب می شود. افرادی که می خواهند سفری لوکس داشته باشند قطعا با تور لوکس دوبلین به هدف خود خواهند رسید.

در انتهای این خیابان یک کالج وجود دارد که به نوعی اولین دانشگاه در ایرلند محسوب می شود، معماری به کار رفته برای این دانشگاه بسیار جالب است. شما می توانید در فضای سبز این دانشگاه کمی خستگی در کنید و همینطور از غذاهای محلی بسیار ویژه ای بهرمند شوید.

گالری ملی دوبلین ایرلند

در تور دوبلین قطعا باید سری به گالری ملی در تور ایرلند بزنید. در نظر داشته باشید که این گالری دارای بخش های مختلفی است که قطعا می توانید بخشی مناسب با سلیقه خود بیابید. اثر هنرمندان بسیار مشهور در دنیا در این گالری دیده می شود. اگر به نقاشی و هنر علاقه دارید بازدید از این گالری شاید یک روز کامل زمان شما را بگیرد در نظر داشته باشید که برای ورود به این گالری باید بلیط تهیه کنید. بعضی از بخش های گالری برای عکسبرداری ممنوع است و البته یک سری از بخش های دیگر گزینه مناسبی برای عکسبرداری خواهد بود و مشکلی از این دست وجود ندارد.

هر ساله هزاران معمار و تاریخ نویس به این گالری زیبا سری می زنند. در نظر داشته باشید که این گالری در فصل بهار یک سری طرح های تخفیف عالی برای بخش فروش خود قرار می دهد که می توانید زیباترین تابلوهای دنیا را به قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. اینطور که دیده می شود هدایای هنری بسیار ارزانی در این گالری وجود دارد که دست خریدار را بسیار باز می گذارد.

کلیسای جامع مسیح در تور دوبلین

کلیسای جامع مسیح از دیگر دیدنی های شهر دوبلین محسوب می شود. این کلیسا در سال 1028 ساخته شده است و به نوعی قلب معنوی دوبلین محسوب می شود. این کلیسا از پر بازدیدترین جاذبه های شهر محسوب می شود و بخش های داخلی و همینطور تزیینات استفاده شده برای این کلیسا بسیار عالی و بی نظیر است. افرادی که علاقمند به معماری هستند در این فضا بسیار حس آرامش خواهند داشت. بازدید از این کلیسا قطعا در تور توریستی دوبلین گنجانده خواهد شد. در نظر داشته باشید که شما می توانید بیشتر وقت خود را صرف بازدید از فضاهای مختلف این کلیسا کنید.

کلیسای جامع مسیح

پارک سبز دوبلین

پارک سبز از دیدنی های بسیار عالی و بی سروصدا در دوبلین است. در این پارک می توانید بر روی چمن ها دراز بکشید و در صورت تمایل به صرف ناهار بپردازید. در نظر داشته باشید که این پارک برای افرادی که قصد دارند از شلوغی های شهر دور باشند گزینه بسیار جالبی محسوب می شود. در نظر داشته باشید که در ضلع جنوبی این پارک بخشی برای بازی کودکان قرار دارد و همینطور که مشخص شده است فضای بسیار عالی پارک از گزینه های بسیار عالی محسوب می شود.

باغ وحش در تور دوبلین

باغ وحش دوبلین از دیگر جاذبه های دیدنی شهر دوبلین محسوب می شود که به نوعی از محبوب ترین گزینه های موجود است. این باغ وحش ها در فاصله زیادی از شهر قرار ندارد و به سادگی می توانید به بازدید آن بروید. در این مکان یک سری حیوانات بسیار زیبا و متعددی وجود دارد که قطعا فرزندان شما از بازدید آن بسیار لذت خواهند برد. در نظر داشته باشید که شما اجازه غذا دادن به حیوانات را نخواهید داشت. بهتر است که تور دوبلین برای شما گزینه مناسبی باشد.

بهترین مراکز خرید و بازارهای شهر دوبلین

یکی از مسایلی که در تور دوبلین بسیار مهم است این است که شما به هیچ عنوان حق اعتراض در خصوص قیمت اجناس ندارید و این موضوع فروشندگان را بسیار ناراحت خواهد کرد به هرحال اگر قیمت موجود با بودجه شما خرید کنید و در غیر اینصورت لبخند بزنید و بگذرید! تور دوبلین را از دست ندهید. ارزان ترین تور توریستی دوبلین برای شما فراهم شده است.

بهترین مراکز خرید و بازارهای شهر دوبلین

مرکز خرید سبز

این مرکز خرید از گزینه های بسیار عالی در دوبلین محسوب می شود که اقلام فروشی درآن دارای قیمت های مناسبی هستند. این مرکز خرید در دو طبقه ساخته شده است و از گزینه های بسیار عالی محسوب می شود قطعا افرادی که قصد دارند سوغاتی های ارزان قیمت خریداری کنند این مرکز خرید را انتخاب می کنند. در تور دوبلین بازدید از این مرکز خرید بسیار رایج است.

مرکز خرید جرویس

یکی دیگر از مراکز خرید که در تور دوبلین مورد بازدید قرار می گیرد مرکز خرید جرویس است. این مرکز دارای بخش های تفریحی بسیار عالی است و شما می توانید به سادگی از بخش های تفریحی آن نیز استفاده کنید. معماری به کار رفته برای این مرکز خرید بسیار زیبا و چشم نواز است. در نظر داشته باشید که جرویس از گزینه های بسیار عالی برای طرح های تخفیف محسوب می شود. در تور لوکس دوبلین می توانید از پک های راهنما استفاده کنید.

مرکز خرید نشنال

در صورتی که به دنبال محصولات گران قیمت و لوکس و به نوعی برند هستید این مرکز خرید بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در نظر داشته باشید که اقلامی که در این مرکز خرید به فروش می رسد دارای تعرفه های گرانی بوده و این موضوع شاید خرید را کمی دشوار تر کند.

مرکز خرید دندروم

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید در دوبلین مرکز خرید دندروم است. در این مرکز فروشگاه های بسیار بزرگ و عالی دیده می شود و همینطور برندهای بسیار مشهور نیز در این مرکز خرید و فروش می شود این طور که مشخص است شما می توانید در این مرکز خرید از سینماهای سه بعدی نیز استفاده کنید. همچنین رزرو اینترنتی تور دوبلین فراهم شده است.