بلیط هواپیمای هانوفر

در این متن به بررسی شهر هانوفر و مکان های دیدنی این شهر می پردازیم. همچنین بلیط هواپیمای هانوفر  را بررسی می کنیم و تمامی نکات لازم برای سفر به این شهر را بیان می کنیم. لازم به ذکر است که داشتن اطلاعات کافی راجع به مکانی که به آن سفر می کنید سفر را برای شما بسیار راحت تر می کند.

راهنمای سفر به شهر هانوفر

شهر هانوور یا هانوفر یکی از شهرهای مهم در شمال آلمان و در کنار رود لاین می باشد. پرفسور مجید سمیعی جراح شایسته ایرانی مغز و اعصاب نیز در این شهر ساکن می باشد. شهر هانوفر که یک شهر تجاری و صنعتی است به شهر نمایشگاه نیز معروف است. این شهر در سال 2006 نیز یکی از شهرهای آلمان بود که در آن جام جهانی برگزار شده است. شهر هانوفر شهری جالب است که قبل از سفر با دانستن مکان های دیدنی این شهر هیچ جای دیدنی را از دست نمی دهید و با دانستن مکان آن ها و اطلاعاتی درباره هر کدام بهترین استفاده و لذت را از دیدن این مکان های دیدنی می توانید ببرید.

وضعیت آب و هوایی هانوفر

این شهر از آب و هوای گرم و معتدل برخوردار است اما بارندگی در این شهر از میزان خوبی بهره مند می باشد. به طور کلی میانگین دما در سال در این شهر در حدود 8/8 درجه سانتیگراد می باشد. در بالاترین دما در سال دما به 17 درجه سانتیگراد می رسد و در سردترین روز سال به صفر درجه سانتیگراد می رسد.

راهنمای سفر به شهر هانوفر

بهترین زمان برای سفر به هانوفر

در مواقعی که جمعیتی که سفر می کنند کم می باشد شرکت های هواپیمایی برای کمتر شدن ضرر مالی حاضر می شوند که بلیط هواپیمای هانوفر  خریداری نشده را در لحظات آخر به قیمت بسیار پایین تر به فروش برسانند. بنابراین اگر زمان سفر برای شما در تاریخ خاصی مهم نیست با گشتن در سایت های اینترنتی و کمی جست و جو در شرکت های هواپیمایی می توانید مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیمای هانوفر را تهیه و خریدار نمایید.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای هانوفر

اگر مشکلی از جهت سفر در روزهای مختلف ندارید و برای تان تفاوتی نمی کند که چه روزی به شهر هانوفر بروید به شما پیشنهاد می کنیم که روزهای سه شنبه و چهارشنبه را برای خرید بلیط هواپیمایی هانوفر  انتخاب کنید زیرا در این دو روز در هفته قیمت بلیط هانوفر  ارزان تر از روزهای دیگر می باشد، زیرا این روزها در وسط هفته است و جمعیت کمتری در این روزها بلیط هواپیمای هانوفر  را تهیه می کنند؛ بنابراین حتماً اگر می خواهید از محل کارتان مرخصی بگیرید اول بلیط هواپیما هانوفر  را تهیه کنید تا تاریخ آن مشکلی ایجاد نکند و بتوانید بلیط هانوفر  مناسب را خریداری کنید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای هانوفر

بعضی شرکت های هواپیمایی و مسافرتی اقدام به خرید بلیط هواپیمای هانوفر به صورت عمده می کنند. در پی خرید عمده بلیط هواپیمای هانوفر  تخفیف زیادی می گیرند. شما با پیدا کردن این شرکت ها و خرید بلیط هواپیمای هانوفر  از آن ها می توانید از تخفیفاتی تا حتی 40 درصد برخوردار شوید که این نقش مؤثری در هزینه های شما دارد. لازم به ذکر است که بلیط های آن ها دارای اعتبار می باشد و از این جهت جای نگرانی نیست.

توجه داشته باشید که حتماً برای خرید بلیط هواپیمای هانوفر از چند شرکت هواپیمایی تحقیق نمایید تا از نتیجه مطمئن باشید و بهترین انتخاب را کنید. ایرلاین هایی که به شهر هانوفر پرواز دارند و با داشتن بلیط هواپیمای هانوفر می توانید با آن ها پرواز کنید عبارتند از : ایران ایر، ماهان، آلیتالیا، قطری، ترکیش، امارات، جرمنیا و اتریشی، لوفتهانزا و پگاسوس.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای هانوفر

قیمت بلیط هواپیمای هانوفر در فصل های مختلف سال

قیمت بلیط هواپیمای هانوفر  هواپیما به عوامل زیادی بستگی دارد مانند درجه هواپیما، شرکت هواپیمایی و تاریخ پرواز. اما در این جا به بررسی حدودی قیمت بلیط هواپیمای هانوفر  می پردازیم و آن ها را بررسی می کنیم. درادامه به این موضوع که فصل ها چه تاثیری بر قیمت بلیط هواپیمایی هانوفر  می گذارند اشاره می کنیم. شما می توانید خرید بلیط را به صورت اینترنتی نیز انجام بدهید. جالب است بدانید که هتل مورد نظرتان را نیز می توانید در اینترنت رزرو کنید و هزینه آن را نیز از طریق بانک خود واریز کنید که این کار نیاز به داشتن رمز دوم یا رمز اینترنتی می باشد.

در فصل بهار

در فصل بهار به علت وجود آب و هوای بسیار مناسب و شکوفه و گل هایی که در باغی که با آن اشاره شد که زیبایی این شهر را در این فصل دو چندان می کند و همچنین تعطیلات بهار و سال نو در ایران تعداد گردشگران به این شهر زیاد می شود و بلیط هواپیمای هانوفر  به خوبی به فروش می رود. برگزاری جشنواره بهاره و نمایشگاه هانوفر که در فصل بهار و ماه فروردین و همچنین جشنواره موسیقی که در آن هنرمندان سراسر جهان به هنرنمایی می پردازند و جشنواره آتش بازی که در بهار برگزار می شود به تعداد گردشگران در این ماه می افزاید. در این فصل به این دلایل از تخفیفات بلیط هواپیمایی هانوفر  نمی توانید بهره مند شوید و قیمت این بلیط بسته به شرکت هواپیمایی از مبلغ 1،800،000 تومان شروع و تا 5،500،000 تومان ادامه می یابد.

در فصل تابستان

در این فصل نیز شهر هانوفر از آب و هوای بسیار مناسبی برخوردار است و باغ های این شهر بسیار زیبا و دیدنی هستند و نمای شهر بسیار دلپذیر است. بارش باران در این فصل کمی کم تر است و شما بیشتر می توانید از روز خود استفاده نمایید. گرمای هوا نیز در این فصل غیر قابل تحمل نیست و وجود مناطق سرسبز در خنک شدن هوا کمک می کند. همچنین برگزاری جشنواره هایی مانند جشنواره ماشزه که در کنار دریاچه ماش برگزار می شود، جشنواره در باغ بزرگ، جشنواره موسیقی این سفر در این فصل را دلپذیرتر می کند و تعداد گردشگران را نیز به علت تعطیلات تابستانی بیشتر می کند. به همین علت تخفیفات کمتر در این فصل برای بلیط هواپیمای هانوفر  به چشم می خورد.

در پاییز و زمستان

در این دو فصل هوا کمی سرد تر می شود و تعداد جشنواره ها نیز کاهش می یابد. همچنین به علت شدید شدن بارش ها امکان گشت و گذار در شهر نیز کاهش می یابد. به همین علت شرکت های هواپیمایی برای کاهش ضرر خود بلیط توریستی هواپیمای هانوفر  را با کمترین سود ممکن به فروش می رسانند.

قیمت بلیط هواپیمای هانوفر در فصل های مختلف سال

نکات مهم در تهیه بلیط و رزرو بلیط هواپیما

چه هنگام تهیه بلیط هواپیما و چه هنگام سوار شدن به هواپیما باید کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید. شماره تلفن خود را حتما به باجه فروش بدهید که در صورت بروز هر گونه تغییر و مشکل به شما اطلاع دهد. در صورتی که بلیط هواپیمای شما گم شد حتما به دفترهای هواپیمایی رفته و اطلاع دهید و بنابر مقررات در صورتی که تمایل داشتید اقدام به اخذ مجدد بلیط نمایید.

آژانس مسافرتی و سامانه اینترنتی هیچ گونه مسوولیتی در قبال گم شدن بلیط هواپیمای شما ندارند. حتما یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید زیرا در صورت تاخیر شما تغییری در ساعت پرواز هواپیما رخ نمی د هد و شما پرواز را از دست می دهید و هزینه بلیط نیز به شما باز گردانده نمی شود. حتما فاصله تا فرودگاه را بسنجید تا در صورت وجود ترافیک نیز تاخیری در رسیدن به پرواز نداشته باشید.

اشیایی که شما می توانید با خود به درون هواپیما ببرید و همراه داشته باشید شامل پالتو، پتو، عصا یا چتر، مقدار قابل قبولی کتاب یا مجله، کیف زنانه، صندلی چرخ دار بیمار و دوربین می باشد. کارت پرواز خود را تا انتهای سفر حتما به همراه داشته باشید. به هیج وجه بسته و چمدان یک فرد دیگر را حمل نکنید زیرا در صورت بروز مشکل شما باید پاسخ گو باشید.

در صورتی که می خواهید پرواز خود را کنسل و لغو نمایید باید به دفاتر مربوطه بروید و در ساعت مشخص شده اقدام به لغو پرواز خود نمایید. در این صورت تنها بخشی از هزینه بلیط به شما بازگردانده می شود. حتما در هنگام تحویل گرفتن چمدان ها شماره رسید درج شده بر روی بلیط خودتان را با شماره رسید روی چمدان مطابقت دهید که به دلیل تشابه شکل چمدان فرد دیگری را بر ندارید. برای جلوگیری از سر  گیجه ناشی از پرواز و بد شدن حال تان حتما مقدار زیادی آب بنوشید و از خوردن غذای زیاد پرهیز کنید.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیمایی هانوفر  به صورت حضوری به شرکت های هواپیمایی مراجعه کنید و بلیط هواپیمای هانوفر  را تهیه کنید و یا به صورت غیر حضوری از سامانه اینترنتی معتبر بلیط هواپیمای هانوفر را خریداری نمایید. برای این کار به آدرس ایمیل، رمز کارت دوم یا رمز اینترنتی نیاز دارید.

حتما قبل از سفر لیستی از وسایلی که نیاز دارید همراه داشته باشید بنویسید تا وسیله ای را فراموش نکنید. هواپیما به علت عمومی بودن می تواند محل آلوده ای باشد مخصوصا که فردی در این فضای بسته دچار بیماری نیز باشد. حتما در سفر دستمال مرطوب و قرص های لازم مانند مسکن و قرص سرماخوردگی را به همراه داشته باشید.

از دیگر نکات مهم در سفر این است که لباس کمتری ببرید یعنی بیشتر از مقدار لازم لباس نبرید و بارتان را سنگین نکنید ولی بیشتر از مقداری که فکر می کنید نیاز است با خود پول همراه ببرید زیرا ممکن است که در آن جا به این پول احتیاج پیدا کنید. در انتخاب اتاق هتل سعی کنید اتاق هایی در طبقه سوم تا طبقه هفتم انتخاب کنید زیرا تحقیقات نشان داده است که بیشتر دزدی ها از طبقات اول صورت می گیرد و همچنین در صورت آتش سوزی نردبان آتش نشانی تا 7 طبقه بیشتر نمی تواند برود.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی هانوفر

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی هانوفر

باغ های هرن هاوزن

از جمله مناطق سرسبز  تور هانوفر و مهم ترین باغ در قاره اروپا است که در شهر هانوفر واقع شده است. به شما پیشنهاد می کنم که در فصل بهار از این مجموعه باغ دیدن کنید و از عطر بهاری گل های رز و دیگر گل ها و شکوفه ها لذت ببرید. برای ورود به این باغ زیبا باید هزینه ورودی بپردازید و ساعت ملاقات و بازدید از این دو باغ گروسر و باغ برگ تا ساعت 5 بعد از ظهر می باشد. ولی برای ورود به دو باغ دیگر این مجموعه رایگان و در هر ساعت از شبانه روز آزاد می باشد.

نویس رایت هاوس

این تالار شهر یکی از مکان های دیدنی شهر هانوفر است. شما می توانید با رفتن به گنبد سبز رنگ و زیبای این تالار که ارتفاع 98 متر دارد شهر را ببینید و از منظره لذت ببرید. این گنبد دارای 4 سکو می باشد که برای تماشای شهر ساخته شده است. برای بازدید از این مکان باید مبلغ 3 یورو بپردازید و تا ساعت 6 بعد از ظهر برای بازدید فرصت دارید.

دریاچه ی ماش

این دریاچه مصنوعی از کارهای نازی ها بوده است و به دست آنان ساخته شده است. این مکانی دوست داشتنی برای شناگران و کسانی است که به قایق سواری علاقه دارند. موقعیت مکانی این دریاچه در ادامه استادیوم فوتبال هانوفر است و فاصله چندانی با مرکز شهر ندارد. اگر بخواهید از ایستگاه قطار اصلی شهر به دریاچه بروید در حدود نیم ساعت زمان می برد.

موزه ی اشپرنگل

این موزه علاوه بر آثاری که در خود جای داده است به علت زیبایی ساختمانش نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است و مهم ترین موزه در شهر هانوفر می باشد. آثار این موزه فقط به یک سبک نیست و تنوع سبک در آن مشهود است. آثار افراد معروفی مانند پیکاسو در بین این آثار به چشم می خورد که جذابیت این موزه را دو چندان کرده است. همه روزه در هفته به غیر از روز دوشنبه ها تا ساعت 6 بعد از ظهر می توانید با خرید بلیط 7 یورویی از این موزه دیدن کنید.

جنگل آیلنریده

این جنگل بزرگ ترین جنگل شهری در قاره اروپا محسوب می شود که در حدود 650 هکتار مساحت دارد. این جنگل زیبا به ریه های شهر هانوفر مشهور است زیرا نقش مؤثری در هوای این شهر دارد. این جنگل که در شهر واقع شده است از یاد شما می برد که در شهر هستید و بهترین مکان برای گردش و دوچرخه سواری است که می توانید از فضای این پارک جنگلی بهره ببرید.

شهر قدیم

الت اشتات یا شهر قدیم با وجود بمب هایی که در جنگ جهانی دوم به آن آسیب زده است هنوز بسیار زیبا و جذاب است. این منطقه دارای سه مکان دیدنی شامل کلیسای مارکت که در میدان بازار واقع شده است، رات هاوس قدیم و سالن ورزشی متعلق به قرن 17 می شود. شایان به ذکر است که تالار شهر جدید یا همان نویس رات هاوس که به آن اشاره شد هم در این شهر قدیم واقع شده است.

کلیسای مارکت

در شهر قدیم و در میدان مارکت کلیسای زیبای مارکت وجود دارد این کلیسا با آجرهای قرمز رنگ زیبایی خاصی به خود بخشیده است. این کلیسا که 700 سال پیش ساخته شده است با وجود بمب هایی که در جنگ جهانی دوم آن را کمی تخریب کرده است همچنان زیبایی خود را حفظ کرده است. اگر علاقه مند به هنر معماری و تاریخ هستید حتما از این کلیسای زیبا دیدن کنید.