بلیط هواپیمای استانبول

استانبول یکی از شهرهای کشور ترکیه می باشد که در فاصله نزدیکی از ایران قرار دارد. امروزه افراد زیادی دوست دارند تا به این شهر سفر کنند. برای اینکه بتوانید به این شهر بروید باید در ابتدا بلیط هواپیمای استانبول را تهیه کنید. شهر استانبول یکی از شهرهایی است که دارای بناهای تاریخی و مدرن بسیار باشکوهی می باشد. همه افرادی که به این شهر می روند از تمامی لحظات سفر خود لذت می برند. شما نیز اگر می خواهید به این شهر زیبا بروید باید بلیط استانبول را تهیه کنید. ما نیز در اینجا اطلاعات لازم جهت اخذ بلیط هواپیمای استانبول را برای شما ارائه می دهیم.

آشنایی با شهر استانبول

همانطور که می دانید شهر استانبول در کشور ترکیه قرار دارد. این شهر مرکز فرهنگی و اقتصادی کشور ترکیه به حساب می آید.   تنگه بسفر در این شهر واقع شده است. بهتر است بدانید که این تنگه دو قاره آسیا و اروپا را از هم جدا می کند و دارای بناهای جدید و قدیمی است. واحد پول این کشور لیر ترکیه می باشد و زبان رسمی مردم آن ترکی استانبولی است این کشور دارای مناطق توریستی و گردشگری زیادی است. گردشگران می توانند از طبیعت زیبا و جاذبه های آن با خرید بلیط هواپیمای استانبول بازدید کنند. خرید بلیط استانبول به مسافرین امکان بازدید از تمامی نقاط شهر را می دهد. وقتی تصمیم سفر به استانبول را می گیرید باید چند نکته را برای سفر به آنجا رعایت کنید. این نکات به شما کمک می کند تا سفری امن و مطمئن داشته باشید.

  • وقتی در شهر استانبول هتل رزرو می کنید باید بدانید که هزینه های صرف غذا با خودتان است و فقط خوردن صبحانه در این هتل ها رایگان می باشد. پس مراقب خوردن خود باشید.

  • اگر قصد بازدید از مناطق گردشگری این شهر را دارید بهتر است حداقل یک هفته برای آن وقت بگذارید تا بتوانید تمامی مناطق را ببینید.

  • در زمان سفر خود به استانبول هر گز از جاهایی که از غذاهای آنها مطمئن نیستید غذا نخرید.

  • برای امنیت هر چه بیشتر خود هرگز تمامی پول های خود را با خود حمل نکنید و به صندوق امانات بسپارید.

  • این کشور دارای چندین قومیت است که باید مراقب رفتارهای خود در مناطق مختلف باشید.

آشنایی با شهر استانبول

آب و هوای شهر استانبول

این شهر بعلت موقعیت جغرافیای خود دارای آب و هوای متنوعی می باشد. این شهر دارای آب و هوای اقیانوسی، گرمسیری و مدیترانه ای است. در فصل تابستان هوا بسیار گرم و مرطوب می باشد و در فصل زمستان هوا بسیار سرد است و گاهی اوقات به زیر صفر می رسد. در فصل زمستان شاهد بارش برف در این شهر می باشیم. در فصل پاییز و بهار این شهر درای آب و هوای بسیار خوب و مناسبی است و همه افراد از آب و هوای این شهر لذت می برند.

بهترین زمان سفر به استانبول

مسافرینی که به این شهر توریستی سفر می کنند، بهتر است در ماه هایی که آب و هوای بسیار خوب است بلیط هواپیما استانبول را بخرید. می توان گفت تمامی فصول برای سفر با تور استانبول مناسب هستند. بهترین زمان سفر و خرید بلیط چارتر هواپیمای استانبول در پاییز و بهار می باشد که تمامی زیبایی های استانبول را می توان در این فصل دید. در این فصول می توان از تخفیفات ویژه و استثنایی لذت برد و در جشنواره های فوق العاده این شهر شرکت کرد. البته بهتر است بدانید در هر فصلی این شهر چیزی برای دیدن دارد و می توانید از هر لحظه حضور خود با خرید بلیط هواپیمای استانبول لذت ببرید.

فرودگاه های بین المللی شهر استانبول

شهر استانبول نیز مانند تمامی پایتخت های جهان دارای فرودگاه است. همانطور که می دانید در فرودگاه ها روزانه چندین پرواز داخلی و خارجی انجام می شود. بعضی از این پروازها به صورت مستقیم و بعضی دیگر به صورت غیر مستقیم انجام می شوند.

از آنجایی که کشور ما بعضی از پروازها را به صورت مستقیم انجام نمی دهد، گاهی اوقات ابتدا در فرودگاه های ترکیه فرود می آیند و بعد پرواز را ادامه می دهند. شهر استانبول دارای دو فرودگاه است که یکی از آنها فرودگاه بین المللی آتاتورک است و دیگری صابیحا گوکچن می باشد. ما نیز در اینجا فرودگاه بین المللی را که در منطقه اروپایی قرار دارد معرفی می کنیم تا با خرید بلیط هواپیمای استانبول بتوانید از آن بازدید کنید.

فرودگاه بین المللی آتاتورک

این فرودگاه اصلی ترین فرودگاه شهر استانبول می باشد و  در تمام این کشور این فرودگاه بیشترین تعداد مسافر را دارد. این فرودگاه در بخش اروپایی و توریستی واقع شده است و به مرکز شهر نزدیک است و با خرید بلیط هواپیما استانبول می توانید به آن سفر کنید.این فرودگاه دارای بهترین امکانات برای مسافرین شهر می باشد و می توان از تمامی امکانات رفاهی آن استفاده کرد. این فرودگاه دو ترمینال دارد که برای تمامی پروازهای داخلی و خارجی استفاده می شود. بیشتر مسافرین این کشور در زمان خرید بلیط استانبول این فرودگاه را انتخاب می کنند.

فرودگاه بین المللی آتاتورک

مدت زمان پرواز به استانبول

بیشتر اوقات وقتی می خواهید به کشور دیگر سفر کنید دوست دارید از مدت زمان پرواز خود مطلع شوید. در این موارد مسافرین می خواهند اختلاف زمان خود را بدانند و برنامه ریزی کنند. اختلاف زمان ترکیه با ایران چیزی حدود یک ساعت و نیم می باشد. شما نیز اگر می خواهید بلیط هواپیمای استانبول را تهیه کنید بهتر است بدانید که این کشور در فاصله نزدیکی از ایران قرار دارد و مدت زمان پرواز از تهران به استانبول چیزی حدود دو ساعت و چهل و پنج دقیقه است. البته این زمان بر اساس شرایط آب و هوایی و جوی متغییر است و در زمان ها و فصول مختلف فرق می کند. گاهی ممکن است بیشتر از حد معمول شود.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط استانبول

امروزه شرکت های پروازی زیادی هستند که خدمات مختلفی را برای پرواز به استانبول انجام می دهند. تمامی این شرکت ها به صورت مستقیم از تهران و سایر استان های وارد فرودگاه استانبول می شوند. اکنون شرکت هایی که ارائه دهنده پرواز به استانبول هستند شرکت هواپیمایی ایران ایر، شرکت هواپیمایی قشم ایر، شرکت هواپیمایی آتا، شرکت هواپیمایی زاگرس، شرکت هواپیمایی ماهان ایر، شرکت هواپیمایی آسمان، شرکت هواپیمایی تابان ایر و پگاسوس هستند. با ارائه خدمات این شرکت ها می توانید بهترین بلیط هواپیمای استانبول را با شرایطی ویژه بخرید. تمامی این شرکت ها چندین سال است که توانسته اند که بهترین خدمات را با شرایطی خوب و ایده آل برای شما ایجاد کنند.

بهترین زمان رزرو بلیط هواپیمای استانبول

همانطور که گفته شد بهترین زمان سفر به استانبول در فصل پاییز و بهار است. در این فصل می توانید با قیمت های ویژه و استثنایی بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید. هر وقتی تصمیم سفر به این شهر را داشتید بهتر است که چند هفته قبل بلیط هواپیمای استانبول خود را رزرو کنید. چرا که مسافرین زیادی هر روزه به این شهر سفر می کنند و اگر شما منتظر لحظه آخر بمانید ممکن است از سفر جا بمانید و مجبور شوید دوباره برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید در تابستان سفر کنید بهتر است بدانید که در این فصل تعداد سفرها زیاد است و باید خیلی زودتر اقدام به تهیه بلیط استانبول کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای استانبول

برای سهولت مسافرین ما بهترین شرایط را برای خرید بلیط هواپیما استانبول ارائه داده ایم. مسافرینی که می خواهند به این شهر سفر کنند برای بلیط هواپیمای استانبول می توانند وارد سایت ما شوند. در این سایت می توانید از خدمات ویژه شرکت های مختلف آگاه شوید و بر اساس زمان بندی خود بهترین کلاس پروازی را با قیمتی مناسب انتخاب کنید. خدمات خرید بلیط هواپیمای استانبول بسیار ساده و راحت است و می توان فقط با چند کلیک بلیط را رزرو کرد و هزینه خرید بلیط را با کارت های شتابی پرداخت کرد. در صورتی که شما نیز قصد خرید بلیط استانبول را دارید می توانید از تمامی شرایط و اطلاعات پروازی با مراجعه به سایت آگاهی پیدا کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیمای استانبول

قیمت بلیط هواپیمای استانبول

همانطور که می دانید شرکت های هواپیمایی مختلف بلیط های خود را با قیمت هایی متفاوت ارائه می دهند. البته این تفاوت ها در فصول مختلف بارزتر است. این بلیط ها بر اساس کلاس پروازی خود نیز متغییر هستند. بهتر است بدانید که این قیمت ها برای پروازها دو طرفه از هفتصد و بیست هزار تومان شروع می شود و بر اساس زمان و فصل تغییر می کند. یعنی در فصل تابستان به دلیل افزایش سفر این هزینه بالاتر می رود.

این قیمت در پروازهای اکونومی دو طرفه در فصل تابستان هشتصد و پنجاه هزار تومان است. برای رزرو بلیط هواپیمای استانبول بهتر است از این خدمات آگاه شوید تا با اطمینان خاطر سفر کنید و از نرخ پروازها در در روز ها و فصل ها مختلف آگاه شوید.

نکاتی درباره خرید بلیط ارزان قیمت و چارتری استانبول

گاهی اوقات بعلت افزایش هزینه ها امکان خرید بلیط هواپیما استانبول برای همه افراد وجود ندارد. در این مواقع می توانید منتظر زمان های خاص برای خرید بلیط هواپیمای استانبول باشید. در بعضی از مواقع بعضی از شرکت های هواپیمایی بلیط های خود را در چند روز مانده به پرواز ارزان می کنند. به این خاطر است که تعدادی از بلیط های پرواز به فروش نرفته است و تعداد مسافرین کم است. در این مواقع مسافرین می توانند با مراجعه به سایت و آگاهی از شرایط خرید بلیط استانبول، بلیطی ارزان را بخرند.

زمانی که بلیط ارزان هواپیمای استانبول تهیه می کنید بهتر است یک برنامه ریزی عالی برای تمامی لحظات حضور خود در این شهر داشته باشید تا بتوانید از هر جاذبه گردشگری دیدن کنید و سری هم به بازارهای آن بزنید. سفری خوب و خوش را برای شما آرزو می کنیم.

بهترین هتل های شهر استانبول

از آنجاییکه این شهر یکی از مقاصد گردشگری و توریستی جهان به شمار می آید و هر ساله شاهد گردشگران زیادی است. در این شهر هتل های بسیار زیادی ساخته شده است که تمامی این هتل ها دارای بهترین امکانات گردشگری و توریستی هستند. این هتل ها بهترین رستوران ها را در خود دارند که می توانید بهترین غذاهای سنتی و بین المللی کشور ترکیه را در آن ها نوش جان کنید. در این هتل ها می توان از امکانات استخر، سونا، اسپا و سایر خدمات استفاده کنید. در زمان خرید بلیط هواپیمای استانبول می توانید هتل را رزرو کنید.

بهترین هتل های شهر استانبول

جاذبه های دیدنی و گردشگری استانبول

جاذبه های گردشگری استانبول بسیار زیاد است و هر فردی در سفر خود باید از آنها بازدید کند. ما نیز در اینجا چند جاذبه را معرفی می کنیم تا در سفر خود به استانبول از آنها دیدن کنید.

موزه ایاصوفیه استانبول

ایاصوفیه مدتی خانه پرستش بود و در طی مدت ها چندین بار تغییر کرده است. در ابتدا یک کلیسا بود و بعد از اینکه ارتش عثمانی آن را گرفتند، آن را تبدیل به یک مسجد بزرگ کردند. بعد ها و در قرن بیستم این مسجد تبدیل به کلیسا شد. در این موزه چیز های زیادی برای دیدن وجود دارد و یکی از زیباترین مکان های دیدنی استانبول می باشد.

قصر توپکاپی استانبول

یکی از بهترین و زیباترین مکان های دیدنی استانبول این قصر می باشد که نشان دهنده تاریخ است. این قصر بر روی یک تپه در نزدیک دریای مرمره قرار دارد. در ابتدا این کاخ محل اقامت سلطان عثمانی بود و بعدها تبدیل به یک موزه شد. افرادی که بلیط هواپیمای استانبول را تهیه می کنند حتما از این مکان بازدید کنند.

مسجد سلطان احمد

این مسجد یکی از بهترین معماری ها را دارد. این مسجد به نام مسجد آبی معروف است. در ابتدا این مسجد 6 مناره داشت و بعدها یک مناره به آن اضافه شد تا شبیه خانه خدا نباشد. این مسجد یکی از بهترین دستاوردهای معماری عثمانی بود. این مسجد در یک باغ قرار دارد و قدم زدن در آن بسیار لذت بخش است.

بازار بزرگ استانبول

یکی از بهترین جاهایی که در بازدید از استانبول نباید آن را از دست داد این بازار است. این یکی از بهترین مکان های سرپوشیده دنیا می باشد. در این بازار می توانید هر آنچه که می خواهید بخرید و لذت ببرید. در این بازار دو مسجد، چهار چشمه و دو حمام وجود دارد. خریداران بلیط هواپیمای استانبول بهتر است از این مکان دیدن کنند.

آب انبار باسیلیکا

این آب انبار در ابتدا منبع آب ساکنین استانبول بود. تکنولوژی بکار رفته در این آب انبار بسیار جالب و هیجان انگیز است. به این مکان قصر غرق شده نیز می گویند، چرا که در محل قصر سلطنتی ساخته شده است. در این مکان یکی از صحنه های فیلم جیمز باند نیز ساخته شده است.

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا یکی از بهترین مکان های گردشگری شهر استانبول می باشد. ابتدا از این برج برای دیدبانی استفاده می شد اما امروزه در بالای آن رستوران، کافه و یک کلوب ساخته شده است. حتما در زمان خرید بلیط بلیط هواپیمای استانبولاستانبول و برنامه ریزی سفر خود زمانی را برای بازدید از این مکان قرار دهید.