دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

شرح:
این دستگاه با استفاده از خلاء هوا و پد سیلیکونی سفید نازک، این امکان را برای شما فراهم می کند که اقلام چاپ را با لبه یا شکل منحنی انتقال دهید. سه طرف مورد را می دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی در یک زمان چاپ کرد.
این دستگاه بسیار مناسب برای چاپ مورد آیفون، پوشش iPad است. تصاویر چاپ شده بسیار واضح و روشن است.
بدون آلودگی، کیفیت برتر، چاپ سه بعدی در یک بار، براق، بدون تحریف قطعات چاپی.
ما اطمینان داریم:
1.
پس از تحویل خدمات و  دستگاه چاپ تی شرت
2.
یک سال گارانتی
3.
نصب شده ارائه شده و تایید CE
4.
قیمت رقابتی و کیفیت خوب
5.
آسان برای کار
6.
زمان سرب: 3-5 روز کاری 3D Vacuum Machine

1
، نرم افزار: موارد خاص مانند: مورد دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی منحنی برای آی فون، شیشه، بشقاب، سنگ و اقلام منحنی کمی. اقلام سنتی مانند کاشی های تخت، پد موس، شیشه، کریستال و غیره
2
، پارامترهای فنی:
مقالات چاپ شده حداکثر اندازه: 32 * 30 * 5 سانتی متر (عرض × عرض × عرض)،
مدل شماره: CY-ZKJ03محدوده خلاء سنج: 0 ~ - 0.1
MpaMaximum Temp: 0-250degree
محدوده زمانی: 0-999 ثانیه
قدرت: 3200 وات
ولتاژ: 110 ولت / 220 ولت
اندازه بدن ماشین: 85 * 55 * 75 سانتی متر
اندازه بسته بندی: 85 * 60 * 95 سانتی متر
بسته بندی مشت: جعبه چوبی
وزن: 45 کیلوگرم
توجه داشته باشید:این گوشی با جعبه خلاء pump.3D، تلفن هم دستگاه چاپ تیشرت راه سامسونگ S4 خالی است
مشخصات
1.
تلفن همراه مورد تحسین 3D گوشی دستگاه  سابلیمیشن6کاره S4 خالی است
2.
مورد تلفن 3D محو کردن گوشی
3.
همه نوع موارد تلفن همراه ارائه
4.
آماده برای مطبوعات 3D مطبوعات حرارت مطبوعات
مورد سوم تلفن همراه سلیمان سامسونگ S4 خالی
موارد با کیفیت بالا، مقاوم در برابر حرارت، ویژه برای سهولت خلاء 3D

1.
همه لبه / طرف تلفن مورد، پوشش iPad می تواند چاپ در همان زمان چاپ

2.
دستگاهی که با استفاده از کاغذ تصعید و فیلم تصعید فیلم مورد استفاده قرار می گیرد

3.
چاپ گوشی مورد برای آیفون 4S / iPhone 5 / iPhone 5S، سامسونگ کهکشان S2 / S3 / S4، اپل 2 / اپل 3 / اپل مینی / Blackberry / HTC و غیره. این می تواند تمام Brabds مورد تلفن را چاپ کنید.
برای ماشین vodeo و ورق داده / ماشین کتابچه، فقط اجازه دهید من می دانم! !
امکانات:

دستگاه چاپ تی شرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال
دستگاه چاپ تی شرت حرارتی
دستگاه چاپ تی شرت
دستگاه چاپ تی شرت دست دوم
دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک
دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال
دستگاه چاپ تیشرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن
دستگاه چاپ تیشرت حرارتی
دستگاه چاپ تیشرت
دستگاه چاپ تی شرت جدید
قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت
دستگاه چاپ تیشرت فروش
دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

+++++

دستگاه  d3سابلیمیشن چاپ سه بعدی
دستگاه چاپ سابلیمیشن d3
فروش دستگاه سابلیمیشن d3

 

دستگاه چاپ سابلیمیشن d3

تصعید رنگ، یک فرایند چاپ دیجیتالی است که از گرما برای انتقال رنگ به مواد مانند کارت های پلاستیکی، کاغذ چاپگر، کاغذ پوستر یا پارچه استفاده می کند به سرعت در حال به دست آوردن سهم دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالبه علت افزایش در دسترس ترکیب ترکیبی از جوهر، رسانه، سخت افزار و نرم افزاری که طیف وسیعی از رسانه های دیجیتالی را بسیار بالاتر برده است.
چاپ تصعید رنگ می تواند تصاویر را بر روی انواع مختلف بستر انعطاف پذیر و سفت و محکم تولید کند که می تواند مقدار گرما، فشار و مدت زمان لازم برای انتقال تصویر را تحمل کند. با دو زمینه اصلی تمرکز، از جمله تهیه پارچه های پارچه ای / نرم و همچنین زیربناهای دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال، رنگ آمیزی، تولید محصولاتی مانند برنامه های کاربردی فروش، آگهی ها، پرچم های سفارشی، شماره های پلاک، اسنوبورد و قطعات تبلیغاتی را امکان پذیر می سازد.
Nw Applications for Sublimation Printing: تغییر بازار رانندگی
به صراحت صدها برنامه کاربردی مختلف برای رنگ آمیزی رنگ وجود دارد، به این معنی بسیاری از فرصت های کسب و کار سودآور برای دکوراسیون دیجیتال.
محدودیت دستگاه چاپ سابلیمیشن d3این است که سطح باید از الیاف پلیمری تشکیل شده و قادر به مقاومت در برابر دمای 400 درجه فارنهایت بدون ذوب شدن باشد. اگر این معیارها را برآورده سازند، تصعید یک تصویر پر رنگ رنگی با کیفیت عکاسی ایجاد می کند که نمی تواند شکسته شود، پوست کند یا شستشو شود. شما می توانید گزارش بازاریابی گسترده ما رایگان را دانلود کنید.
2D در دستگاه چاپ سابلیمیشن d3انعکاس 3D
سولیزاسیون 2D به طور معمول با استفاده از پرس گرم.
مطبوعات مسطح (ورق مسطح) به عنوان یک سبک پوشیده از پوشک یا سبک سبک نوسان در دسترس است. نسخه کاسه پوسته باز می شود و مانند یک کاسه بسته می شود، جایی که دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالپایین، لوازم التحریر است و ورق بالا به بالا و پایین می رود. مطبوعات در حال چرخش با بلند کردن ورق بالا باز می شود، اما پس از آن به راحتی به سمت جلو حرکت می کند برای راحتی قرار دادن و حذف محصولات منتقل شده است. این فقط می تواند مطب های تخت را فشار دهید.
سابلیمیشن 3D با استفاده از فشار خلاء جوش یا کوره، می تواند به طور کامل محصولات منحنی را با استفاده از خلاء هوا خنثی مانند موارد تلفن، فنجان ها، کامپیوتر ماوس، مناسب برای دستگاه چاپ سابلیمیشن d3منحنی که به راحتی در مطب حرارتی صاف کار نمی کند.
مقاله فیلم سینمایی 3D فیلم
همانطور که ما اشاره کردیم اولویت اصلی مطبوعات گرمازدایی مطبوعات 3D یا اجاق گاز کاملا منعطف است، دو نوع سیستم تهیه سه بعدی در بازار وجود دارد که از کاغذ یا فیلم استفاده می کنند.
با این حال کیفیت خروجی بسیار متفاوت است. به سادگی مطبوعات گرما مطبوعات 3D مطبوعات 3D، شما تن از مطبوعات گرما مطبوع 3D تهیه قرمز و سیاه رنگ است که در چین ساخته شده، فروش حدود یک هزار دلار است. این ماشین ها برای اولین بار از سوبسترا استفاده می کنند و سپس با استفاده از یک خلاء هوا مجبور به دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالپد سیلیکونی نازک برای پوشاندن کاغذ که روی دستگاه چاپ سابلیمیشن d3 قرار می گیرد، با این حال کاغذ سلیمان نرم نیست، بنابراین اگر سوبستر دارای گوشه گرد باشد، سپس یا تصویر نمی تواند به طور کامل متورم شود و یا براق شدن کاغذ بر روی بستر قرار می گیرد. ما یکی از آنها را خریدیم و موارد تلفن را بیش از 6 ماه مورد آزمایش قرار داده ایم. نتیجه گیری تنها می تواند موارد آی فون 4/5 / 5s که گوشه راست هستند را ایجاد کند، اکثر پرونده های سامسونگ و پرونده های آیفون 5C همه شکست خورده اند، چرا که این موارد در گوشه گرد هستند. حتی اپراتور پیشرفته دارای نرخ اشتباه 20٪ برای آیپون 5 و نرخ 90٪ ضعیف برای دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال است که در گوشه گرد قرار دارند. علاوه بر این، تنها می تواند یک مورد را هر چرخه را به عنوان مکش خلاء به اندازه کافی قوی نیست. ویدیو را که توسط این فیلم نشان داده می شود، 4 مورد حتی 6 مورد هر چرخه را نداشته باشید، اما هرگز به من اعتماد نکنید. همچنین رنگ تصویر کمی خفه کننده است حتی دستگاه چاپ سابلیمیشن d3 موارد براق چاپ شده و impresson از پد سیلیکون نیز در صورت لزوم با دقت نگاه کنید.
یکی دیگر از سیستم های تهیه کننده 3D با استفاده از فیلم، اغلب به نام "3D Sublimation Oven"، فقط گوگل "3D Sublimation Oven" است، شما بیشتر از این سیستم فروش شرکت اروپا را پیدا خواهید کرد.
معمولا قیمت یک سیستم موردی بین 5000 تا 8000 دلار و 4 مورد قیمت گذاری سیستم بین 12000 تا 16000 دلار است که شامل هزینه مالیات بر ارزش افزوده و هزینه حمل و نقل نیستند. اما کیفیت خروجی کاملا با سیستم با استفاده از کاغذ تصعید متفاوت است. رنگ زنده و غنی است، تصویر به طور کامل بر روی بستر بدون توجه به شکل منحنی سوبسترا، دستگاه چاپ سابلیمیشن d3 جذب می شود. یکی از عوامل مهم کار، سیستم فیلم صرف کار بسیار کمتری می کند زیرا فیلم های چاپی به طور مستقیم بر روی جعبه ها قرار می گیرد اما سیستم کاغذ نیاز به چاپ دستی روی کاغذ را دارد و سپس برش داده و آنرا بر روی مورد قرار می دهد، نکته جالب در مورد یک مورد اگر شما در حال فروش 10 مورد در روز هستید، خوب خواهد بود، اما اگر شما 50 روز در روز خریداری کنید، احساس ناامیدی خواهید کرد. فرمول های ساده، شما چیزی را که پرداخت می کنید دریافت می کنید.
نتیجه گیری: سیستم دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال به صرفه در مقایسه با سیستم فیلم، اسباب بازی دوستانه را به نظر می رسد، ولی با کاهش کارایی و کاهش معیار بالا، سیستم فیلم همان چیزی است که شما نیاز دارید تا کسب و کارهای شخصی محصولات خود را بدون نیاز به کیفیت خروجی و یا بهره وری تولید انجام دهید.